ISO 9001:2015
Sertifikacija ISO 9001:2015 - Sistemi menadžmenta kvalitetom
Primena standarda ISO 9001:2015 omogućava kontinualna poboljšavanja sistema menadžmenta kvalitetom (QMS) i procesa organizacije. To postepeno poboljšava sposobnost operacija da zadovolje zahteve i očekivanja korisnika.
Poboljšanje sistema menadžmenta kvalitetom organizacije može da ima pozitivan uticaj na rentabilnost. Pokazivanje stvarne privrženosti kvalitetu usluga i proizvoda može da transformiše korporativnu kulturu zato što, kao rezultat, zaposleni razumeju zahteve tekućeg poboljšavanja.
ISO 9001:2015 je zasnovan na osam načela menadžmenta kvalitetom:
- usredsređenost na korisnika,
- liderstvo,
- uključivanje ljudi,
- procesni pristup,
- sistemski pristup,
- stalna poboljšavanja
- donošenje odluka na osnovu činjenica i
- odnosi sa korisnicama od uzajamne koristi.